+48 91 43 48 106

Pochodzi z Łodzi (rocznik 1978). Tu uczył się w Państwowej Szkole Baletowej pod kierunkiem Muzaffara Burkhanova, ukończył ją w 1997 r. Jako młody tancerz brał udział w licznych koncertach i konkursach baletowych, m.in. w Ogólnopolskim Konkursie Baletowym w Gdańsku. W 1997 r. podjął współpracę z Teatrem Wielkim w Poznaniu, został zaangażowany jako koryfej baletu, następnie jako solista, pierwszy solista, a od  roku 2010 jest pierwszym tancerzem solistą.


Do najważniejszych ról, jakie zatańczył, należą: Zygfryd i Rotbart w Jeziorze łabędzim, Romeo i Tybalt w Romeo i Julii,Oberon w Śnie nocy letniej, Hrabia Valmont w Niebezpiecznych związkach,Oniegin w Onieginie, Książę w Dziadku do orzechów, Harnaś w Harnasiach, Espada i Don Kichot w Don Kichocie,Franz w Coppelii,Jezus w  Próbie Rock Balet,Fernando i Hrabia de Morcerf w Hrabim Monte Christo, Jazon w Medei,Yorgos w Greku Zorbie, Wilfryd w Giselle, Kościej w Ognistym ptaku, Paw w Pawiu i dziewczynie,Conrad w Korsarzu, Mężczyzna w Powracających falach, Franciszkanin i Śmierć w spektaklu Anna i Stanisław Oświęcimowie. Tańczył również partie solowe w wielu spektaklach, takich jak: Stworzenie świata, Wieczór Karola Szymanowskiego, Balety Marka Różyckiego, Polski wieczór baletowy, Cztery ostatnie pieśni. Występował na scenach krajowych, a także w Niemczech, Hiszpanii, we Francji, w Stanów Zjednoczonych.

Współpracował z najbardziej znanymi i liczącymi się choreografami w Polsce i na świecie, m.in. Emilem Wesołowskim, Conradem Drzewieckim, Ewą Wycichowską, Teresą Kujawą, Henrykiem Konwińskim, Andrzejem Glegolskim, Sławomirem Woźniakiem, Krzysztofem Pastorem, Beatą Wrzosek, Barbarą Gołaską, Grayem Veredonem, Lorką Miasinem, Antalem Fodorem, Sonją Marchiolli, Kennethem Gravem, Giovanni di Palmą, Monserat Leon, Kariną Elver.

Dzięki świetnym warunkom fizycznym, temperamentowi scenicznemu, charyzmie i technice tańca stał się jednym z najbardziej rozpoznawalnych artystów poznańskiej sceny baletowej, co zaowocowało przyznaniem wyróżnień i nagród, do których należą m.in.: nagroda w plebiscycie Biały Bez dla najpoularniejszego artysty scen poznańskich w latach 2008 i 2011 oraz w roku 2009 (wyróżnienie), Teatralna Nagroda Muzyczna im. Jana Kiepury w kategorii najlepszy tancerz w 2011 r. W 2014 otrzymał dyplom amerykańskiej fundacji The Pushkin Legacy – za promowanie prac i ideałów Aleksandra Puszkina, oraz Nadzwyczajną Złotą Maskę – za odbudowanie zespołu baletu Teatru Wielkiego w Łodzi i systematyczne podnoszenie jego jakości.

W latach 2012–2017 był kierownikiem baletu Teatru Wielkiego w Łodzi. Obecnie, od września 2019 r., jest szefem baletu Opery na Zamku.